چگونه در عرصه‌ی دوبله انیمیشن موفق باشیم؟

دوبله انیمیشن

اگر تاکنون یک محصول انیمیشنی متحرک زیبا را طراحی کرده اید، قدم بعدی برای شما انجام یک دوبله انیمشن موفق است که بایستی یک گوینده و صدابردار هنرمند و عالی را برای دوبله انیمیشن خود پیدا کنید. یافتن مناسب ترین نوع صدا به اندازه خود  انمیشن سازی می تواند برای انیمیشن اهمیت داشته باشد، زیرا به طور حتم باعث برندینگ موثرتر خواهد شد.

در حقیقت یافتن مناسب ترین صدا برای شما یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید هنگام ساخت یک ویدیوی متحرک انجام دهید. نکته اصلی در این مورد، چگونگی تفسیر متفاوت صدا است که می تواند کار ساده ای نباشد.

اهمیت این موضوع زمانی خود را نشان می دهد که صدایی کامل می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه خود را سریعتر پیدا کنید که البته این مهم می تواند باعث پیوندی قوی از یک رابطه طولانی مدت با بینندگان­تان باشد.

در این مقاله، برخی از مهم‌ترین عواملی که باید قبل از انتخاب هنرمندان عرصه صدا برای یک ویدیوی انیمیشنی مدنظر قرار داد را مورد بررسی قرار داده ­ایم.

بازاریابی صوتی مبتنی بر جنسیت در دوبله انیمیشن

برخی از محصولات وجود دارد که فقط به یک جنس اختصاص دارد. بنابراین سازنده ویدئو وظیفه دارد که صدایی را به مخاطبان خاص ارائه دهد. همه ما ممکن است با فیلم ها و فایل های دیداری فراوانی روبرو شده باشیم که تمایل خاصی به یک جنسیت را نشان می دهد. دقت درباره موضوع صدا در چنین ویدئوهای متحرکی به راهنمایی مخاطبان و درک بهتر و بیشتر پیام موردنظر کمک می کند.

لهجه مهمترین عامل در انتخاب صدای دوبله انیمیشن

یک نوع لهجه عالی، تأثیری طولانی مدت بر روی بخش بالقوه ای از مخاطبان هدف خواهد داشت. این موضوع به شما کمک می کند تا اعتماد و اطمینان بیشتری برای نام تجاری در کاربران بالقوه خود ایجاد کنید.

همیشه اولین چیزی که باید در مورد لهجه مورد توجه قرار گیرد موضوع انتخاب و استخدام یک صدای حرفه ای از یک هنرمند توانمند برای ویدیوی انیمیشنی است زیرا برای ارتباط بهتر و موثرتر با مخاطبان آن منطقه کمک می کند تا در نتیجه ارتباط خوبی با ویدیوی انیمیشنی داشته باشند

مطالعه این مطلب میتواند برای شما جذاب باشد

ویدیوی عمودی، قالب غالب جدید ویدئو

سرعت و سرعت در دوبله انیمیشن

به دلایل زیادی قضاوت در مورد سرعت پخش صدای ویدیوی انیمیشن بسیار مهم است. اولین دلیل این است که ویدیوی متحرک تهیه شده است تا مخاطبان هدف بتوانند پیام مورد نظر را به راحتی درک کنند.

این پیام می‌تواند پیشنهادات ارائه شده یک تولید کننده برای یک انیمیشن تا معرفی یک کسب و کار باشد بنابراین باید تلاش شود تا درک آن آسان باشد است تا مخاطبان را درگیر و وادار به تأمل درباره محتوای ویدیوی انیمیشنی کنید.

مخاطبان هدف شما

شما به عنوان تولید کننده یک ویدیوی انمیمیشنی پس از کلی تلاش و پیگیری، یک صدای عالی برای ویدیوی انیمیشن خود پیدا کرده اید، اما آیا مخاطبان هدف شما نیز همین فکر را می کنند!؟

به عنوان مثال ، مخاطبان مورد نظر شما مردان 30 تا 50 ساله هستند ، بنابراین در آن زمان تلاش میکنید تا صدایی مناسب، خاص و جذاب را برای این رده سنی پیدا کنید، اما آیا واقعاً آنان هم از شنیدن این صدا لذت خواهند برد؟

آیا مخاطبان شما با صدای موردنظر خاطره بدی ندارند؟ آیا این صدا در تبلیغاتی موفق استفاده شده است؟

پیشنهاد ما این است که از نتایج استقبال از ویدیوهای مشابه به عنوان نتایج آمارهای جمعیتی برای کسب نتیجه بهتر استفاده کنید.

 

نتیجه گیری:

انتخاب هنرمندان عرصه صوتی مناسب برای تولید یک ویدیوی انیمیشنی خوب و پر مخاطب، مسئولیت بزرگی است.

چالش احتمالی این بخش این موضوع است که شما نمی دانید مخاطب مورد نظر شما چه واکنشی در مقابل تولیدات عرصه صدایی در انیمیشن شما نشان خواهد داد؟

 حتی اگر هنرمندان حرفه ای را دراین زمینه استخدام کرده باشید، احتمال دارد که آنان نتوانند باعث جلب توجه مخاطبان شوند.

نکات یاد شده را در نظر داشته باشید تا در هنگام خلق شاهکارهای عالی ویدیوی انیمیشنی از آنها استفاده کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

منبع: viralmarketinghub

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.